Call leads

Call leads - Telemarketing
Apeluri - Răspunsuri - Lead-uri - Întâlniri - Vânzări
Dacă v-aţi propus ca în perioada următoare să obţineţi trei, zece sau cincizeci de clienţi, avem un mecanism foarte simplu în trei paşi pentru programarea întâlnirilor dorite:
Pasul 1
Configurăm împreună baza de date personalizată cu clienți potențiali, pe baza unui formular.
Pasul 2
Stabilim împreună contactele prioritare afacerii dumneavoastră și numărul de întâlniri pe care le vizați pentru a atinge targetul de vânzări anual.Întâlnirile cu potențialii clienți vor fi programate în funcție de agenda comună și de domeniul de activitate: trimestrial, semestrial, anual.
Pasul 3
Agreăm scenariul de prezentare al firmei dumneavoastră, adresa de e-mail dedicată proiectului (ex.: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) şi modalitatea de raportare a activităților desfășurate conform contractului.Putem derula pentru dumneavoastră și alte proiecte: activități de infoline, notificări, e-mailing, măsurarea gradului de satisfacție a clienților etc.